mandag 12. januar 2009

Nyttårsafen gikk unna med fest. Dagen før hadde jeg overnattet hos Alonso (slapp av mamma og pappa, han er utrolig gay), og natten gikk unna uten at vi fikk sove. Så når jeg ble plukket opp av vertsmoren min i 4-5 tiden var jeg utrolig sliten, hodepine, trøtt og småsulten, siden jeg ikke hadde spist siden 9 på morgenen. Så kom jeg hjem, og fikk beskjed av vertsmoren min at jeg ikke skulle sove, for da klarte jeg sikkert ikke stå opp igjen. Og spiste ikke noe heller, for følte jeg for dårlig. I 9-10 tiden dro vi på middag til tante eller noe sånt, og det var ganske koselig. Klarte ikke spise noe mer der, men begynte å føle meg bedre. I halv 12 tiden dro jeg til en leilighet av en kompis med Alonso og noen andre. Leiligheten har utsikt over hele byen, men til min skuffelse var det ikke mye fyrverkeri. Kos var det i alle fall. Der gav de også ut gratis drinker, noe jeg tok utnytte av. Etter 1-2 glass begynte jeg allerede å bli ganske full, men nå var jeg ikke trøtt eller noe, og alt topp. Videre dro vi til en annen kompis leilighet og danset hele natta med masse andre venner, veldig koselig.

I det siste har jeg begynt å gå litt mindre ut, pga mine bestevenner har hatt litt problemer med familie og ikke fått dratt så mye ut. Men synes det var litt deilig å chille litt, og har hengt en del med søsteren min. Hun er kanskje litt rar, men morsom å være med. Vi har rånet masse med moren hennes bil, og nå får hun snart en egen bil (julegave (HINT MAMMA),hun er 16 år, og det er ikke lovlig. Men hey, vi er i Mexico) Når hun får egen bil skal vi nok råne masse mer med høy musikk, haha. Ellers gleder jeg meg masse til 24 februar, da har jeg nemlig vært her i 6 måneder, og får lov til å dra ut av byen uten familie. Vi har masse planer, og jeg håper virkelig at de blir oppfylt.

Tennis har det ENDA ikke blitt noe av. Jeg blir irritert hver gang jeg tenker på det, spør om det oooofte. Jeg vil bare ha en aktivitet, for livet her er så latende.
Men nå har jeg kommet over ideen at jeg skal kjøpe longboard og cruise rundt i gatene. Kanskje ikke veldig slitsom sport, men det er bedre å komme seg rundt sånn enn med taxi. Og det er her jeg må be om hjelp fra dere; Et longboard er temmelig dyrt, og det jeg har forelsket meg i er visst fra det beste merket som finnes ca. OG det er fra noen som ikke shipper til andre land enn USA, så må først sende til noen slektninger de her har i USA, dermed betale dem porto og shipping hit. Og jeg har litt tett med penger, må nevne at jeg faktisk må betale ALT her. Det er billig her, men hvis du vil ha noe med kvalitet blir det litt penger. Føler meg temmelig selvstendig når jeg drar og kjøper shampoo og balsam, nødvendige ting til rommet osv. Nå må jeg snart kjøpe meg skikkelig jakke også (føler meg skikkelig slem for at jeg ikke liker den jeg fikk til jul), det begynner å bli litt kjølig her. Selvfølgelig ikke sånn som i norge, hører dere har -20 grader! Her er det derimot +20 på den varmeste tiden av dagen. OOOOG, jeg må snart kjøpe ny ipod ettersom min begynner å henge seg opp ofte, og jeg treeeenger musikk. Så hvis du har 20 kr du ikke vet hva du skal bruke på, send dem til min konto, alt hjelper :D Ok, nå skal jeg slutte å tigge.

Skolen har begynt igjen....................................................
Tror faktisk jeg har lært mer spansk på de 3 ukene vi har hatt ferie enn de 3 månedene jeg var på skolen, så dette er litt kjipt. Menmen, jeg kom jo hit for å studere, haha.

OOOOOG, jeg skal kanskje være DJ på en fest, det er litt kult. 14 feb (eller helga som er før/etter) arrangerer en venn en fest der det kun skal være jente DJer, og jeg og ei venninne skal trolig spille hvis vi har tid til å stikke innom og lære oss å bruke DJ-settet først. Frem med electromusikken.

Det er 12 Januar i dag, og det betyr at Ingrid har bursdag! 18 år, må si du har vokst opp! GRATULERER MED DAGEN, BABY

Hahahahahah

Andre bilder kommer senere, lover.


OPPDATE: Etter at min mor så snilt nevnte at jeg høres ut som en bortskjemt unge i dette innlegget (råner, drikker, ikke sover og tror jeg kan få alt jeg vil), må jeg si at dere må ta innholdet på bloggen min med en klype salt. EN dag uten soving, nyttårsaften med alkohol (og her tipper jeg ALLE i familien var drita, så dere kan ikke si noe), råning her er annerledes enn i norge, vi er ikke tre 24-åringer som prøver å sjekke opp 13-åringene på gangfeltet, og longboardet var vel mitt valg, jeg klarer å leve en mnd på litt mindre penger, null stress

TAKK OG ADJØ

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahah, du skriver så morsomt
Aaah, Majamooor <3<3<3



lise...................