tirsdag 20. januar 2009

Gamle og nyere bilder


Alonso og meg


Fatima, Carlos, Alondra, random som hoppet inn i bildet, meg og Laura på Nortec konsert (Bildet ble tatt av en i bandet, ganske kult)


Meg og Alonso dagen før nyttår


Jaqueline og Mario, jobber på Cafe Brasil, og Jaqueline har blitt en god venninne


Fannya og Alonso, mine beste venner her


Papirflykrig i klassen


Skolen på morgenen


Meg og Martha første dag tilbake på skolen


Lorenzooo


Martha og vertsmoren min


Hele sentrum var fylt med julelys


Mer jul


Chao og Manu (hvil i fred Chao. Døde ved juletider, ganske sikker på at hun var syk før jeg fikk henne, spiste ca aldri og rørte seg lite. Manu er frisk som en fisk. HEHE)

Karina, Adrian, Gabriela, husker ikke navn, meg, Olga og Fannya en dag den første måneden jeg var her

1 kommentar:

Anonym sa...

Flotte bilder Maja, godt å se så mye fin ungdom ;-)
Love Mamma